Methodological proposal of creating 3D terrain models in Unreal Engine 4, to be used in surveys for wind farms visual assessments – David Kruchten
David Kruchten
Diplomová práce
Methodological proposal of creating 3D terrain models in Unreal Engine 4, to be used in surveys for wind farms visual assessments
Abstract:
This diploma thesis targets the issue of the visual impact surveys of wind turbines innatural landscapes and how game engine technology could supplement it. Societiesaround the world are or will be dealing with the impact of climate change, particularlyas a consequence of Co2 emissions from the burning of fossil fuel for energygeneration (coal and gas fired power plants) to transportation (combustion …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Peter Kumble, Ph.D.
- Oponent: Vítězslav Moudrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRUCHTEN, David. \textit{Methodological proposal of creating 3D terrain models in Unreal Engine 4, to be used in surveys for wind farms visual assessments}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta životního prostředí. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/avi8dk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta životního prostředíČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta životního prostředíMagisterský studijní program / obor:
Krajinné inženýrství / Landscape Planning
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva