Segmentace potenciálních zákazníků jazykové školy AKAI KIKU a porovnání se současnými zákaznickými segmenty – Kateřina Dědková
Kateřina Dědková
Master's thesis
Segmentace potenciálních zákazníků jazykové školy AKAI KIKU a porovnání se současnými zákaznickými segmenty
Segmentation of potential customers of AKAI KIKU language school and compared to current customer segments
Abstract:
Diplomová práce pojednává o segmentaci a targetingu současných i potenciálních zákazníků. V teoretické části jsou popsány možné přístupy k segmentaci B2B a B2C trhů i ucelený systém, jak lze k segmentaci přistupovat. Dále jsou zde řešena specifika marketingu služeb a vzdělávání. Praktická část odpovídá na otázky jazykové školy AKAI KIKU, na to, které segmenty jsou pro ni perspektivní a zda současným …moreAbstract:
This diploma thesis writes on segmentation and targeting of actual and potential customers. In the theoretical part there is written about possible approaches to segmentation of B2B and B2C markets as well as about integral system explaining how to deal with segmentation. Furthermore specifics of marketing of services and education are tackled here. Practical part answers AKAI KIKU language school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62833
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DĚDKOVÁ, Kateřina. \textit{Segmentace potenciálních zákazníků jazykové školy AKAI KIKU a~porovnání se současnými zákaznickými segmenty}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/avkaoy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62833
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix společnosti Gift Helper
Šimon Němec -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová