Návrh komunikační strategie firmy LOMAX. – Ing. Michal FABIAN
Ing. Michal FABIAN
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie firmy LOMAX.
Proposing the communication strategy of the LOMAX company.
Anotace:
Marketingová komunikace. Jednotlivé prvky marketingové komunikace, jejich obsah a účel. Analýza postavení firmy LOMAX, producenta garážových vrat a předokenních rolet na trhu. Její konkurence, sezonality prodejů, cílové skupiny. Navržení komunikační strategie firmy LOMAX. Návrh jednotlivých nástrojů komunikační strategie. Fotopráce pro grafické návrhy. Grafické návrhy komunikačních prostředků.Abstract:
Marketing communication. The individual elements of the marketing communication, their content and purpose. The analysis of the position of the LOMAX company on the market, the producer of the garage doors and fore window blinds on the market. Their competitors and sensuality of the sales, the target groups. Proposing the communication strategy of the LOMAX company. The proposing the individual instruments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2007
Identifikátor:
5505
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Radek Kameník
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FABIAN, Michal. Návrh komunikační strategie firmy LOMAX. . Zlín, 2007. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková