Ing. Michal FABIAN

Bakalářská práce

Návrh komunikační strategie firmy LOMAX.

Proposing the communication strategy of the LOMAX company.
Anotace:
Marketingová komunikace. Jednotlivé prvky marketingové komunikace, jejich obsah a účel. Analýza postavení firmy LOMAX, producenta garážových vrat a předokenních rolet na trhu. Její konkurence, sezonality prodejů, cílové skupiny. Navržení komunikační strategie firmy LOMAX. Návrh jednotlivých nástrojů komunikační strategie. Fotopráce pro grafické návrhy. Grafické návrhy komunikačních prostředků.
Abstract:
Marketing communication. The individual elements of the marketing communication, their content and purpose. The analysis of the position of the LOMAX company on the market, the producer of the garage doors and fore window blinds on the market. Their competitors and sensuality of the sales, the target groups. Proposing the communication strategy of the LOMAX company. The proposing the individual instruments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2007
Identifikátor: 5505

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Radek Kameník

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FABIAN, Michal. Návrh komunikační strategie firmy LOMAX. . Zlín, 2007. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.