Využití moderních technologií ve vyučování na SOŠ pro stavební obory – Ing. Martin Vavruška
Ing. Martin Vavruška
Bachelor's thesis
Využití moderních technologií ve vyučování na SOŠ pro stavební obory
The use of modern technologies in teaching at secondary schools for construction disciplines
Abstract:
Bakalářská práce řeší využívání digitálních technologií učiteli při výuce na SOŠ pro stavební obory. Cílem této práce je poznat, popsat a interpretovat využití digitálních technologií na střední odborné škole zaměřené na stavební obory. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, které se dále člení na kapitoly. Konkrétně se jedná o teoretickou část a empirickou část. Teoretická část je tvořena literární …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of digital technologies by teachers in teaching at high school specialized in construction fíeld. The aim of this work is to identify, describe and interpret the use of digital technologies at the secondary vocational school focused on construction. The work is divided into two main parts, which are further divided into chapters. Specifically, it is a theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAVRUŠKA, Martin. \textit{Využití moderních technologií ve vyučování na SOŠ pro stavební obory}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2021. Available from: https://theses.cz/id/avrf6o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching Specialized Subjects
Theses on a related topic
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Implementation of Different Teaching Methods at Vocational Secondary Schools
Martin Takáč -
Specifics of teaching physical education at secondary vocational schools
Karolína Bublíková -
Intercultural communicative competence (ICC) of university teachers at Palacký University Olomouc
Wenqian WANG -
Digital competence of English language teachers
Vanessa Godárová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Historie Vyšší odborné školy, Střední průmyslové školy a Střední odborné školy řemesel a služeb Strakonice
Sally KAHOVCOVÁ