Využití moderních technologií ve vyučování na SOŠ pro stavební obory – Ing. Martin Vavruška
Ing. Martin Vavruška
Bakalářská práce
Využití moderních technologií ve vyučování na SOŠ pro stavební obory
The use of modern technologies in teaching at secondary schools for construction disciplines
Anotace:
Bakalářská práce řeší využívání digitálních technologií učiteli při výuce na SOŠ pro stavební obory. Cílem této práce je poznat, popsat a interpretovat využití digitálních technologií na střední odborné škole zaměřené na stavební obory. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, které se dále člení na kapitoly. Konkrétně se jedná o teoretickou část a empirickou část. Teoretická část je tvořena literární …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of digital technologies by teachers in teaching at high school specialized in construction fíeld. The aim of this work is to identify, describe and interpret the use of digital technologies at the secondary vocational school focused on construction. The work is divided into two main parts, which are further divided into chapters. Specifically, it is a theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Implementation of Different Teaching Methods at Vocational Secondary Schools
Martin Takáč -
Specifics of teaching physical education at secondary vocational schools
Karolína Bublíková -
Intercultural communicative competence (ICC) of university teachers at Palacký University Olomouc
Wenqian WANG -
Digital competence of English language teachers
Vanessa Godárová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Historie Vyšší odborné školy, Střední průmyslové školy a Střední odborné školy řemesel a služeb Strakonice
Sally KAHOVCOVÁ