Možnosti pro rozšíření exportních trhů vybrané společnosti – Bc. Kateřina RAJCHLOVÁ
Bc. Kateřina RAJCHLOVÁ
Master's thesis
Možnosti pro rozšíření exportních trhů vybrané společnosti
Opportunities for extending the export trade of specific company
Abstract:
Předložená práce se zabývá problematikou zahraničního obchodu. V první části jsou představeny přínosy a rizika firem, které se zahraničního obchodu účastní. Práce se zaměřuje zejména na vývozní obchodní operace, její přípravnou fází a analýzou zahraničních trhů. V práci jsou představeny způsoby analyzování trhů a faktory prostředí, kterými se analýza zabývá. Součástí práce je vývoj metodiky hodnocení …moreAbstract:
This Master Thesis is focused on the foreign trade. In the first part are introduced the advantages and risks that companies face while doing international business operations. This thesis particularly concentrates on export business operation, its preparatory phase and the analysis of foreign markets. In this thesis there are mentioned various methods of analysing foreign markets with existing factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RAJCHLOVÁ, Kateřina. Možnosti pro rozšíření exportních trhů vybrané společnosti. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Srovnání českého pojistného trhu s britským pojistným trhem
Marek Karas -
Srovnání českého pojistného trhu s německým pojistným trhem
Karolina Borecká -
Výběr nového trhu pro expanzi firmy Rohlík Group
Sebastian Štelzig -
Internacionalizace podniku na jednotném trhu EU
Patrik PURSCH -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Působení firmy na zahraničním trhu jako konkurenční výhoda
Lucie Koťátková -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Analýza marketingové strategie firmy Starbucks na českém a zahraničním trhu
Bao Linh Truong