Bc. Alice Bittnerová

Diplomová práce

Analýza marketingového mixu a financování festivalu Academia Film Olomouc

The Analysis of marketing mix and financial support of film festival Academia Film Olomouc
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza, popis a návrh nového marketingového mixu a financování Mezinárodního festivalu populárně-vědeckých a dokumentárních filmů Academia Film Olomouc. Práce aplikuje teoretická východiska a metody popisované odbornou literaturou na konkrétní případ Academia Filmu. V první části práce je provedena situační analýza, jejíž výsledky současně s poznatky získanými z marketingového …více
Abstract:
The diploma thesis deals with analysis, description and proposition of new marketing mix and financing of the International festival of science documentary films Academia Film Olomouc. Theoretical knowledge drawn from scholarly literature was applied to the specific case of Academia Film Olomouc. The first part of the thesis consists of situation analysis. Its results, combined with data drawn from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře