Der Film "Sonnenallee" im DaF-Unterricht. Ideen und Anregungen für LernerInnen auf Niveaustufe A1/A2 – Monika WOHLMUTHOVÁ
Monika WOHLMUTHOVÁ
Bakalářská práce
Der Film "Sonnenallee" im DaF-Unterricht. Ideen und Anregungen für LernerInnen auf Niveaustufe A1/A2
The Film "Sonnenallee" in Teaching German as a Foreign Languages. Approaches and Ideas for Beginners
Abstract:
This thesis called "The Film "Sonnenallee" in Teaching German as a Foreign Languages. Approaches and Ideas for Beginners" focuses on the application of the film in Teaching German as a Foreign Languages. This thesis is divided in two parts? a theoretical part and a practical part. The theoretical part of this thesis describes the benefits, which offers the application of the film in Teaching German …víceAbstract:
Práce se zabývá využitím filmu ve výuce německého jazyka a je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V praktické části jsou představeny možnosti, které nabízí film ve výuce německého jazyka, potenciální problémy s ním spojené a možnosti řešení. V praktické části jsou nabídnuta různá cvičení a úkoly pro začátečníky, které se vztahují k filmu "Sonnenallee".
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zveřejnit od: 19. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Clemens Tonsern
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WOHLMUTHOVÁ, Monika. \textit{Der Film ''Sonnenallee'' im DaF-Unterricht. Ideen und Anregungen für LernerInnen auf Niveaustufe A1/A2}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/avsfce/.
Jak správně citovat práci
WOHLMUTHOVÁ, Monika. Der Film "Sonnenallee" im DaF-Unterricht. Ideen und Anregungen für LernerInnen auf Niveaustufe A1/A2. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Korpusy a jejich využití ve výuce českého jazyka na ZŠ a SŠ
Kristina ZÁCHOVÁ -
Možnosti dokumentárního filmu: zpověď, bytost a hybatel proměny?
Petr Vašků -
„Vidět barevnej film? To prostě bylo něco senzačního!“ Recepce barevného filmu v brněnských kinematografech ve 30. a 40. letech.
Martina Hejlová -
IKT ve vzdělání na Střední škole automobilní a informatiky, její využití ve výuce v předmětu Motorová vozidla a Elektrotechnická zařízení
Martin Kuchta -
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
Hana Matušková -
"Revoluce, jednota, národ a socialismus!" Klíčové pojmy ve stranickém tisku z let 1945-1948 a jejich využití ve výuce
Jan Možný -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková