Marketingová koncepce vybrané obce – Bc. Barbora Svobodová
Bc. Barbora Svobodová
Bakalářská práce
Marketingová koncepce vybrané obce
Marketing strategy of chosen municipality
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce je členěna do dvou hlavních částí. První kapitola - teoretická část, se zabývá základními pojmy marketingu jako jsou historie marketingu, marketingové řízení, marketingová komunikace. Subkapitoly věnované teritoriálnímu marketingu, koncepci a metodologii městského marketingu se popisují využití marketingových nástrojů v oblasti rozvoje obce a regionu. Druhá kapitola – aplikační …víceAbstract:
Abstract Bachelor thesis is divided into two parts. The first chapter – theoretical part deals with basic notions of marketing such as history of marketing, marketing management and marketing communication. Subchapters devoted to territorial marketing, conception and methodology of town marketing describe use of marketing tools in development of towns and region. The second chapter – application part …víceKlíčová slova
Klíčová slova Marketing marketingová strategie podniku typy marketingu marketingové řízení marketingový mix obec typologie obce management obce strategie obce SWOT analýza marketingový průzkum. Keywords Marketing marketing strategy of company kinds of marketing management marketing mix town typology of towns town management town strategy SWOT analyses marketing research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qdgt3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Kateřina Tomšíková
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Analýza faktorů úspěšného vedení podřízených v podniku
Matej Löffler -
Nezaměstnanost v ČR a její dopad na řízení a strategii podniku
Pavla Činčurová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova