Marketingová studie vybrané destinace cestovního ruchu – Tetyana Petrenko
Tetyana Petrenko
Diplomová práce
Marketingová studie vybrané destinace cestovního ruchu
The marketing study of a selected tourist destination
Anotace:
Tato diplomová práce představuje marketingovou studii vybrané destinace cestovního ruchu, konkrétně Plovdivské oblasti nacházející se v Bulharsku. Práce je má hlavní cíl a dílčí cíle. Hlavním cílem práce je zhodnocení a analýza vybrané destinace z marketingového pohledu. První kapitola je věnovaná především teoretickým poznatkům z oblasti cestovního ruchu a marketingu. Druhá kapitola charakterizuje …víceAbstract:
This diploma thesis presents a marketing study of a selected tourist destination, specifically the Plovdiv region located in Bulgaria.The work has a mani goal and few subgoals. The main of the work is to evaluate and analyze selected destination from a marketing perspective. The first chapter is mainly focused on theoretical knowledge in the field of tourism and marketing. The second chapter characterizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86001
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86001
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová