Využitie sociálnych sietí pre podporu fitness trénerov – Richard Blaško
Richard Blaško
Diplomová práce
Využitie sociálnych sietí pre podporu fitness trénerov
Využití sociálních sítí pro podporu fitness trenérů
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo ukázat, jak je možné pomocí sociálních sítí získat nové klienty pro fitness trenéra. Díky jejich správnému využití a dobře stanovené marketingové strategii, je možné vybudovat si svou vlastní skupinu fanoušků a zviditelnit tak své jméno. V úvodu práce byla provedena rešerše již existujících publikací, která nám pomohla při analýze současného stavu. V teoretické části jsme …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis was to show how it is possible to get new clients for a fitness coach with the help of social networks. Thanks to their proper use and a well-established marketing strategy, it is possible to not only build your own group of fans but also build your identity. In the introduction, a search for existing publications was performed, which helped us in the analysis of the current …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce bolo ukázať, ako je možné pomocou sociálnych sietí získať nových klientov pre fitness trénera. Vďaka ich správnemu využitiu a dobre stanovenej marketingovej stratégii, je možné vybudovať si svoju vlastnú skupinu fanúšikov a zviditeľniť tak svoje meno. V úvode práce bola vykonaná rešerš už existujúcich publikácií, ktorá nám pomohla pri analýze súčasného stavu. V teoretickej časti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83083
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Jan Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83083
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová