Virtuální realita a její použití v herním průmyslu – Bc. Lukáš Skala
Bc. Lukáš Skala
Bakalářská práce
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Usage of Virtual Reality in Game Industry
Anotace:
Cílem této práce je shrnout současnou generaci zařízení pro simulaci virtuální reality a popsání základních herních mechanik související s těmito zařízeními. Dále je cílem navrhnout a vytvořit herní prototyp využívající tato zařízení včetně imerzivního prostředí a herních charakterů řízených jednoduchou umělou inteligencí.Abstract:
The goal of this work is summarize current generation of devices for simulation of virtual reality and describe basic game mechanics related to these devices. The next goal is design and implement game prototype which is going to use these type of devices including immersive environment and game characters controlled by simple artificial intelligence.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t7172/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální realita jako legitimní alternativní realita a její projevy v lokálním prostředí.
Robin Langer -
Virtuální realita ve vzdělávání
Jakub Schmidt -
Vývoj 3D herní aplikace pro virtuální realitu
Štěpán Braun -
Unreal Engine a Průlomy v real-time renderingu
Šimon Honal -
Unreal Engine a integrace do existujících pracovních postupů
Šimon Honal -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
"Vive la laïcité!" Sociologická reflexe tzv. šátkové aféry
Tereza Hronová