Bc. Lukáš Skala

Bakalářská práce

Virtuální realita a její použití v herním průmyslu

Usage of Virtual Reality in Game Industry
Anotace:
Cílem této práce je shrnout současnou generaci zařízení pro simulaci virtuální reality a popsání základních herních mechanik související s těmito zařízeními. Dále je cílem navrhnout a vytvořit herní prototyp využívající tato zařízení včetně imerzivního prostředí a herních charakterů řízených jednoduchou umělou inteligencí.
Abstract:
The goal of this work is summarize current generation of devices for simulation of virtual reality and describe basic game mechanics related to these devices. The next goal is design and implement game prototype which is going to use these type of devices including immersive environment and game characters controlled by simple artificial intelligence.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 2. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika