Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o. – Dominika Kozlovská
Dominika Kozlovská
Bachelor's thesis
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
Abstract:
This bachelor thesis is aimed at digital and social media marketing techniques and their possible utilization or enhancements in the firm TREND gastronomie s.r.o. Theoretical part deals with the findings from literary sources focused on both the Internet and traditional communication media plus marketing itself. Then, the analysis introduces and analyses sit-uation of the firm and its competitors. …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá technikami digitálního a social media marketingu a jejich případným zavedením či vylepšením ve firmě TREND gastronomie s.r.o. Teoretická část zkoumá poznatky z odborné literatury nejen o online marketingu, ale i o tradičních komuni-kačních médiích a marketingu obecně. Praktická část poté představí a analyzuje současnou situaci zvolené firmy a jejich konkurentů. Pomocí …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2016
Accessible from:: 5. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZLOVSKÁ, Dominika. \textit{Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2016. Available from: https://theses.cz/id/awbgus/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kozlovská, Dominika. Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Vybrané techniky pro úpravu a retuš portrétní a figurální fotografie
Petra Pavlová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Social media marketing jako nástroj pro posílení značky
Pavla Dvořáčková -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Komunikační potenciál „Online media room“ v internetovém marketingu, vybrané kazuistiky
Filip Sochor -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha