Markéta Soukupová

Diplomová práce

Marketingová strategie pro vybraný internetový obchod

The Marketing Strategy for the Online Shop
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je analýza využití online médií u vybraného internetového obchodu a návrh nové marketingové strategie. K dosažení vytyčeného cíle využívám případové studie vybraného internetového obchodu, analýzu současné marketingové strategie a návrh nové marketingové strategie. Kvantitativní výzkum provádím pomocí dotazníkového šetření mezi cílovou skupinou vybraného internetového obchodu …více
Abstract:
The purpose of the thesis is to analyse the use and suitability of the online media in The Marketing Strategy for the Online Shop of my choice. I've analysed the current marketing strategy and all the options that the online shop in question can use to improve its position on the market. To identify the target group I conducted a survey amongst the customers of the online shop and the customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Adam Bardún

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37739