Karel Kučerovský

Bakalářská práce

Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.

Loajalita spotřebitele a brand image jako klíče k překonání krize Covid 19 - případ Coca Cola.
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je definovat klíčové prvky loajality spotřebitele a brand image značky v éře Covid 19 v České republice. Dalším cílem této bakalářské práce je zodpovězení otázky, jak udržet povědomí o značce a jak udržet konzumaci spotřebitele během pandemie Covid 19, kdy se většina lidí snaží šetřit. První část bakalářské práce je teoretická, v teoretické části autor bakalářské …více
Abstract:
The main Goal of this Bachelor thesis is to to define key elements of consumer loyalty and brand image in the Covid 19 era in Czech Republic and to maintain brand awareness and consumer participation during the Covid crisis. First part of the bachelor thesis is theoretical part, in the theoretical part the author of the thesis analyzes following specific objectives: 1. To study how brand image can …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Andrea Escobar Rios
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82829

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business