Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže – Bc. Petra Sudolská
Bc. Petra Sudolská
Master's thesis
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Shopping behavior of selected consumer segment of youth people
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním vybraného spotřebitelského segmentu mládeže, konkrétně generace Z. Jedná se o mládež, která se narodila mezi lety 1995 až 2014, a která bude čím dál více ovlivňovat spotřebitelský trh. Cílem diplomové práce je porozumět nákupnímu chování generace Z a následně navrhnout doporučení, jakou cestou a jakými způsoby by měli obchodníci a marketéři tuto generaci …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the purchasing behavior of the selected segment of youth people, the generation Z. To this generation belong people who were born in between 1995 and 2014. Those, who will affect the consumer market increasingly in the future. The main aim of this dissertation is to understand the behavior of the „Zeds” and then, give suggestion to the dealers and the marketers about how …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qsph3/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Mgr. Pavel Kotyza
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě
Jana Kosejková -
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Nina Jeřábková