Bc. Petra Sudolská

Master's thesis

Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže

Shopping behavior of selected consumer segment of youth people
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním vybraného spotřebitelského segmentu mládeže, konkrétně generace Z. Jedná se o mládež, která se narodila mezi lety 1995 až 2014, a která bude čím dál více ovlivňovat spotřebitelský trh. Cílem diplomové práce je porozumět nákupnímu chování generace Z a následně navrhnout doporučení, jakou cestou a jakými způsoby by měli obchodníci a marketéři tuto generaci …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the purchasing behavior of the selected segment of youth people, the generation Z. To this generation belong people who were born in between 1995 and 2014. Those, who will affect the consumer market increasingly in the future. The main aim of this dissertation is to understand the behavior of the „Zeds” and then, give suggestion to the dealers and the marketers about how …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: Mgr. Pavel Kotyza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní