Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže – Bc. Petra Sudolská
Bc. Petra Sudolská
Diplomová práce
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Shopping behavior of selected consumer segment of youth people
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním vybraného spotřebitelského segmentu mládeže, konkrétně generace Z. Jedná se o mládež, která se narodila mezi lety 1995 až 2014, a která bude čím dál více ovlivňovat spotřebitelský trh. Cílem diplomové práce je porozumět nákupnímu chování generace Z a následně navrhnout doporučení, jakou cestou a jakými způsoby by měli obchodníci a marketéři tuto generaci …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the purchasing behavior of the selected segment of youth people, the generation Z. To this generation belong people who were born in between 1995 and 2014. Those, who will affect the consumer market increasingly in the future. The main aim of this dissertation is to understand the behavior of the „Zeds” and then, give suggestion to the dealers and the marketers about how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qsph3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě
Jana Kosejková -
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Nina Jeřábková