Mgr. Martina Hrdá, Ph.D.

Disertační práce

Druhý jazyk ve výuce a v životě: Transakce emocionality a pragmatické kompetence a jejich vliv na utváření pocitů identitní blízkosti imigrantů k nové společnosti

A second language in education and life: emotive and pragmatic competence and their influence on the constructions of immigrants feeling of belonging in a new society
Anotace:
Dizertační práce se zabývá problematikou integrace imigrantů v kontextu osvojování druhého jazyka. Popisuje základní mechanismy utváření pocitů identitní blízkosti k nové společnosti. Hlavní důraz je položen na představení a filozofické ukotvení pragmatické kompetence jako stěžejního mechanismu, který umožňuje imigrantům v komunikaci identitu rekonstruovat a zároveň navozovat pocity identitní blízkosti …více
Abstract:
Dissertation thesis deals with the integration of immigrants in the context of a second language acquisition. It describes the basic mechanisms of creating feelings of identity closeness to the new society. The main emphasis is laid on presenting the pragmatic competence and its philosophical anchor as a fundamental mechanism, that allows immigrants to reconstruct their identity in communication and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 4. 2015
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Josef Maňák, CSc., prof. PhDr. Ivan Lukšík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika

Práce na příbuzné téma