Návrh terénní výuky pro 2. stupeň ZŠ pro výuku vybraného tématu zeměpisu – Bc. Michaela PLÁNIČKOVÁ
Bc. Michaela PLÁNIČKOVÁ
Diplomová práce
Návrh terénní výuky pro 2. stupeň ZŠ pro výuku vybraného tématu zeměpisu
Proposal of field teaching for the 2nd grade of elementary school for teaching a selected topic of geography
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena a cílí na sestavení návrhu a realizaci terénní výuky pro 2. stupeň ZŠ, kde bylo díky metodice polostrukturovaného rozhovoru stanoveno téma pojící se s hydrologií a orientací v terénu. Na tomto základě byla vytvořena příručka pro učitele s metodickými a pracovními listy. Součástí práce je cíl ověřit úspěšnost navržené a realizované terénní výuky na základě metody pedagogického …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the design and implementation of field lessons for the 2nd grade of primary school, where the topic related to hydrology and orientation in the field was determined thanks to the semi-structured interview methodology. On this basis, a teacher's manual with methodological and worksheets was developed. The aim of this work is to verify the success of the designed and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Klára Vočadlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLÁNIČKOVÁ, Michaela. Návrh terénní výuky pro 2. stupeň ZŠ pro výuku vybraného tématu zeměpisu. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy a Učitelství geografie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Věkově smíšené učení u žáků na základní škole při terénní výuce
Ondřej Vlček -
Využití přírodního potenciálu Rosicko-Oslavanska pro potřebu terénní výuky na základní škole
Nikola Burešová -
Havranické vřesoviště - návrh terénní výuky pro 9. ročník základní školy
Sophia Richterová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Návrh terénního cvičení s výukovým atlasem pro základní školu v oblasti Kunovského lesa
Marcela Lukášíková -
Koncepce terénní výuky zeměpisu na základní škole v Kuřimi
Lucie Peřinová -
Reálný a simulovaný experiment ve výuce elektrochemie na základní škole
Dominika Lučanová -
Moderní experiment jako cesta k inovaci a odstranění miskoncepcí ve výuce fotosyntézy na základních školách
Tereza BRČÁKOVÁ