Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace – Bc. Barbara Noworytová
Bc. Barbara Noworytová
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Online marketing communication of the selected non-profit organization
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy pro zlepšení online marketingové komunikace vybrané neziskové organizace na základě analýzy současného stavu. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení povědomí o vybrané organizaci. V praktické části budou tyto nástroje vybrané neziskové organizace analyzovány. Součástí …víceAbstract:
The main of bachelor thesis is to create proposals for improving the online marketing communications of a selected non-profit organization based on analsysis of the status quo. The theoretical part will deal with the tools of online marketing communication as well as with the principles for their use in connection with the raising awareness of the selected organization. In the practical part, these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/acr7b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala
- Oponent: Ing. Jan Firla
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Sociální management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Proposal of marketing comunication for selected product
Martin Dovičin -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Návrh efektivní marketingové komunikace společnosti Bohemilk
Petra Čiháčková -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová