Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace – Bc. Barbara Noworytová
Bc. Barbara Noworytová
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Online marketing communication of the selected non-profit organization
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy pro zlepšení online marketingové komunikace vybrané neziskové organizace na základě analýzy současného stavu. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení povědomí o vybrané organizaci. V praktické části budou tyto nástroje vybrané neziskové organizace analyzovány. Součástí …moreAbstract:
The main of bachelor thesis is to create proposals for improving the online marketing communications of a selected non-profit organization based on analsysis of the status quo. The theoretical part will deal with the tools of online marketing communication as well as with the principles for their use in connection with the raising awareness of the selected organization. In the practical part, these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/acr7b/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Daniel Kvíčala
- Reader: Ing. Jan Firla
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOWORYTOVÁ, Barbara. \textit{Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ax1grn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Social Management
Theses on a related topic
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Proposal of marketing comunication for selected product
Martin Dovičin -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Návrh efektivní marketingové komunikace společnosti Bohemilk
Petra Čiháčková -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová