Eldar Irzhanov

Bakalářská práce

Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě

Stereotypes sell: Analysis of stereotypes in advertising
Anotace:
Záměrem této bakalářské práce je analýza reklam, ve kterých se objevují genderové stereotypy. Analýza bude mít kvalitativní podobu. Hlavním instrumentem je sémiotika. Tato práce bude většinou opřena o práci Ervinga Goffmana, který identifikoval základní druhy reprezentace genderu (genderových stereotypů) v reklamě. Analýza bude zaměřená na reklamy několika konkrétních druhů produktů, ve kterých se …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the advertisements in which gender stereotypes appear. The analysis will be qualitative. The main instrument is semiotics. This work will be mostly based on the work of Erving Goffman, who identified the basic types of gender representation in advertising. The analysis will focus on the advertising of several specific types of products in which stereotypes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Klára Šimůnková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76698