Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě – Eldar Irzhanov
Eldar Irzhanov
Bakalářská práce
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Stereotypes sell: Analysis of stereotypes in advertising
Anotace:
Záměrem této bakalářské práce je analýza reklam, ve kterých se objevují genderové stereotypy. Analýza bude mít kvalitativní podobu. Hlavním instrumentem je sémiotika. Tato práce bude většinou opřena o práci Ervinga Goffmana, který identifikoval základní druhy reprezentace genderu (genderových stereotypů) v reklamě. Analýza bude zaměřená na reklamy několika konkrétních druhů produktů, ve kterých se …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the advertisements in which gender stereotypes appear. The analysis will be qualitative. The main instrument is semiotics. This work will be mostly based on the work of Erving Goffman, who identified the basic types of gender representation in advertising. The analysis will focus on the advertising of several specific types of products in which stereotypes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Klára Šimůnková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76698
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Jana Holienková -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Barbora VAŇKOVÁ -
Genderové stereotypy v učebnicích pro druhý stupeň základní školy
Lucie Vejrostová -
Genderové stereotypy vyučujících v mateřské škole
Radka KOPECKÁ -
Genderové stereotypy na základních školách
Klára CHALUPOVÁ -
Genderové stereotypy v rozhlasové publicistice. Případová studie pořadu Českého rozhlasu Plus Den podle.
Daniela PEŠKOVÁ -
Genderové stereotypy napříč firemní strukturou ve vybrané organizaci
Barbora Košábková -
Genderové stereotypy při výběrovém procesu ve vybrané organizaci
Radka Puščiznová