Bc. Anna Zhavoronkova

Diplomová práce

Sport marketing and its social implications

Sport marketing and its social implications
Anotace:
Moderní sport zaujímá v posledních letech jedno z předních míst v systému hodnot moderního lidského života. S popularitou sociálních médií musí společnosti působící ve sportovním průmyslu přehodnotit své marketingové přístupy, aby mohly správně komunikovat se spotřebiteli a přijmout, jak se změnil život spotřebitelů. Ukázalo se, že v tomto novém prostředí se konvenční marketingové metody stávají méně …více
Abstract:
Modern sport, in recent years, has taken one of the leading places in the system of values of modern human life. With the popularity of social media, companies operating in the sports industry must rethink their marketing approaches in order to properly engage with consumers and embrace in what ways consumers’ live have changed. It became clear, that in this new environment, conventional marketing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication