Sport marketing and its social implications – Bc. Anna Zhavoronkova
Bc. Anna Zhavoronkova
Diplomová práce
Sport marketing and its social implications
Sport marketing and its social implications
Anotace:
Moderní sport zaujímá v posledních letech jedno z předních míst v systému hodnot moderního lidského života. S popularitou sociálních médií musí společnosti působící ve sportovním průmyslu přehodnotit své marketingové přístupy, aby mohly správně komunikovat se spotřebiteli a přijmout, jak se změnil život spotřebitelů. Ukázalo se, že v tomto novém prostředí se konvenční marketingové metody stávají méně …víceAbstract:
Modern sport, in recent years, has taken one of the leading places in the system of values of modern human life. With the popularity of social media, companies operating in the sports industry must rethink their marketing approaches in order to properly engage with consumers and embrace in what ways consumers’ live have changed. It became clear, that in this new environment, conventional marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ef1qx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova