Možnosti marketingové lokalizace v prostředí maloobchodu. – Petr Šimek
Petr Šimek
Disertační práce
Možnosti marketingové lokalizace v prostředí maloobchodu.
Possibilities of marketing localization in retail environment
Anotace:
Disertační práce mapuje mikrolokální nálady České republiky a ty následně aplikuje na pole marketingu maloobchodu. Nejen cena a výkonnost jsou důležitým faktorem výběru obchodníka, ale vliv na nákupní rozhodování mají také sociální zázemí, kultura a mikrolokalita. Práce se skládá ze tří samostatných výzkumů, které na sebe navazují a doplňují dosavadní výzkum týkající se nákupních preferencí. Ty se …víceAbstract:
The dissertation maps the micro-local and cultural aspects of the Czech Republic and applies them to retail marketing. Not only price and performance is the most critical factor in shopping, but also social background, culture, and micro-location have a significant influence on purchasing decisions. The work consists of 3 independent pieces of research, which follow on from and complements existing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85420
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 3. 2022
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Václav Stříteský, Dagmar Jakubíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85420
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Global marketing and local culture
Marzhan Aliyeva -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Global marketing and local culture
Adam Steger -
Global marketing and local culture
Elinore Saphir Israel -
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
Aybüke Uzsoylu -
Global Marketing and Local Culture
Dimitri Kartozia -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Marketing of the music industry {--} Local radio station marketing
Martin PIVOŇKA