Zvyšování tržního podílu automobilových společností v zemích BRICS – Kristýna Šibravová
Kristýna Šibravová
Bachelor's thesis
Zvyšování tržního podílu automobilových společností v zemích BRICS
Increasing the market share of automotive companies in BRICS countries
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá automobilovým průmyslem v zemích BRICS. Cílem práce je představit postavení zemí BRICS k automobilovému průmyslu a zhodnotit, jaký význam má pro automobilové společnosti zvyšování jejich tržního podílu v těchto zemích. Dílčím cílem je uvést možnosti, kterých by automobilové společnosti mohly využít pro zvýšení svého tržního podílu v zemích BRICS. Výzkumná otázka práce …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the automotive industry in BRICS countries. The purpose of this thesis is to present the position of BRICS countries within the automotive industry and to evaluate the importance for automotive companies of increasing their market shares in these countries. The sub-objective is to indicate the possibilities that car companies could use to increase their market share …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82673
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Ilya Bolotov
- Reader: Pavla Neumannová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82673
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Rozvoj systému managementu kvality dodavatele automobilového průmyslu podle IATF 16949.
Petr Sekanina -
Comparison of Financial Performance of Companies in the Automotive Industry in Selected Countries
Mingxuan Ding -
GDP Fluctuation and its Effects on the Automotive Industry
Giga Tatanashvili -
Impact of European Emission Standards on the Automotive Industry
Patrik Hájek -
Persuasion in Werbetexten von ŠKODA AUTO. Schwerpunktthema: Elektromobilität.
Simonetta Šmídová -
Elektromobilita a její dopad na After Sales Business ve ŠKODA AUTO a.s.
Jaroslav Vaňátko