Petr Barot

Bachelor's thesis

Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy

The impact of the COVID-19 pandemic on the marketing activities of a selected company
Abstract:
Cílem práce je na základě domácích a zahraničních literárních zdrojů, strukturovaného rozhovoru s managementem vybrané firmy a analýzy marketingových aktivit společnosti během pandemie Covid-19 zhodnotit negativní i pozitivní dopady pandemie na marketingové aktivity vybraného podniku a navrhnout možnosti marketingových aktivit, které budou sloužit jako „best practices“ pro případné další krizové situace …more
Abstract:
The aim of the thesis is based on Czech and foreign literature sources, structured interview with the management of the selected company and analysis of the marketing activities of the company during the pandemic Covid-19 to evaluate the negative and positive impacts of the pandemic on the marketing activities of the selected company and to propose options for marketing activities that will serve as …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.