Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy – Petr Barot
Petr Barot
Bachelor's thesis
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
The impact of the COVID-19 pandemic on the marketing activities of a selected company
Abstract:
Cílem práce je na základě domácích a zahraničních literárních zdrojů, strukturovaného rozhovoru s managementem vybrané firmy a analýzy marketingových aktivit společnosti během pandemie Covid-19 zhodnotit negativní i pozitivní dopady pandemie na marketingové aktivity vybraného podniku a navrhnout možnosti marketingových aktivit, které budou sloužit jako „best practices“ pro případné další krizové situace …moreAbstract:
The aim of the thesis is based on Czech and foreign literature sources, structured interview with the management of the selected company and analysis of the marketing activities of the company during the pandemic Covid-19 to evaluate the negative and positive impacts of the pandemic on the marketing activities of the selected company and to propose options for marketing activities that will serve as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/szxbx/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAROT, Petr. \textit{Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/axplud/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu