Redesign firemních webových stránek s využitím HTML5 a CSS3 – Michal Lecián
Michal Lecián
Bakalářská práce
Redesign firemních webových stránek s využitím HTML5 a CSS3
Redesign of company websites using HTML5 and CSS3 language
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit kompletně nové firemní webové stránky s odstraněním nedostatků zjištěných v původní verzi pomocí dotazníkového šetření. Tyto stránky by měly přilákat více nových zákazníků, díky čemuž dojde ke zvýšení povědomí o firmě. Na začátku této práce je popsán jazyk HTML a CSS a nově přijaté elementy a vlastnosti, aby čtenář pochopil jejich následné použití v praktické …víceAbstract:
The goal of this thesis is to create a completely new version of the company websites with the removal of the shortcomings identified in the original version via questionnaire. These new websites should attract more new customers which will increase awareness of the company. HTML and CSS languages with new accepted elements and properties are described at the beginning of this work so that reader could …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45450
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Vilém Sklenák
- Oponent: Jiří Hradil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45450
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Aneta Fišáková -
Analýza konkurence internetových stránek
Petra Bortelová -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Využití PPC kampaně pro zvýšení obratu internetového obchodu
Matěj Beneš