Ing. Jitka Novotová

Doctoral thesis

Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku

Customers Brand Loyalty Using Facebook
Abstract:
Vliv sociálních médií ve společnosti neustále roste. V dnešní době je největší sociální sítí světa Facebook, na kterém má založeno účet 1,65 miliardy uživatelů z celého světa. Z pohledu marketingu se jedná o unikátní možnost, jak oslovit obrovskou masu potenciálních zákazníků. Z tohoto důvodu se zvyšuje potřeba zkoumat Facebook a zhodnotit, zda je vhodný pro marketingové účely. Jedním z hlavních úkolů …more
Abstract:
The influence of social media in society continues to grow. Facebook, the largest online social media in the world today, has over 1.65 billion users from all over the world. From a marketing perspective, Facebook offers a unique opportunity for addressing enormous numbers of potential customers. This has created a growing need to research Facebook and evaluate its suitability for marketing purposes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Novotová, Jitka. Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku. Liberec, 2017. disertační práce (Ph.D.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta