Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku – Ing. Jitka Novotová
Ing. Jitka Novotová
Doctoral thesis
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Customers Brand Loyalty Using Facebook
Abstract:
Vliv sociálních médií ve společnosti neustále roste. V dnešní době je největší sociální sítí světa Facebook, na kterém má založeno účet 1,65 miliardy uživatelů z celého světa. Z pohledu marketingu se jedná o unikátní možnost, jak oslovit obrovskou masu potenciálních zákazníků. Z tohoto důvodu se zvyšuje potřeba zkoumat Facebook a zhodnotit, zda je vhodný pro marketingové účely. Jedním z hlavních úkolů …moreAbstract:
The influence of social media in society continues to grow. Facebook, the largest online social media in the world today, has over 1.65 billion users from all over the world. From a marketing perspective, Facebook offers a unique opportunity for addressing enormous numbers of potential customers. This has created a growing need to research Facebook and evaluate its suitability for marketing purposes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTOVÁ, Jitka. \textit{Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ay3je5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Novotová, Jitka. Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku. Liberec, 2017. disertační práce (Ph.D.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
Dominika Prchlíková -
Analýza postojů zákazníků ke značkám sypaných čajů
Lucie Chobotová -
Klasifikácia vrstiev polovodičových čipov v mikroskopu FIB-SEM
Matej Horniak -
Optimalizace přípravy rostlinných chromozomů pro zobrazování v SEM s vysokým rozlišením
Pavlína Kurková -
Studium struktury hydrogelů pomocí cryo-SEM
Kateřina Adámková -
Image Distortion Correction in Panorama Stitching in SEM
Ján Bella -
Význam měření a vyhodnocování pro řízení výkonnosti MSP
David Sem -
Analýza postojů vůči populismu pomocí SEM modelů
Slávka Bozděchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights