Bc. Lucie Bubnová, DiS.

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie

Sales promotion as an instrument of the integrated marketing communication in selected pharmaceutical company
Abstract:
Bakalářská práce „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie“ se rozděluje na dvě části: teoretickou a praktickou. V první části jsou shrnuté potřebné teoretické poznatky k marketingové komunikaci, zaměřené na popis jejích nástrojů se zdůrazněním specifik farmaceutického odvětví. Praktická část práce popisuje program podpory prodeje farmaceutické …more
Abstract:
The bachelor thesis entitled “Sales promotion as an instrument of integrated marketing communication in selected pharmaceutical company” is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The first part summarizes all theoretical information describing marketing communication, focused on its instruments highlighting pharmaceutical business specifications. The practical part describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2015
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní