Bc. Markéta HAVLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Corporate identity penzionu Lion
Corporate identity-penzion Lion
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zpracování Corporate identity penzionu Lion na základě získaných znalostí z teorie public relations a marketingových komunikací. Díky teoretickým znalostem dané problematiky a podkladům získaných během vypracování projektu filozofie firmy, jsem se je snažila definovat (zalezitosti Corporatni identity ?) na konkrétních případech Penzionu Lion. Dále se ve své práci zabývám …moreAbstract:
The main goal of this dissertation is an elaboration of Corporate identity of a family hotel Lion. The theories of public relations and marketing communication provided a knowledge base for this work. Owing to theoretical knowledge of the given topic and background data, earned by disposing of the firm{\crq}s philosophy project, I have attempted to define the issues of the hotel`s Corporate identity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier:
4798
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVLÍKOVÁ, Markéta. Corporate identity penzionu Lion. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
Nina Domash -
Analýza využití komunikačních strategií při rozvoji řeči u dítěte
Lucie Masaříková -
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Jan Singer -
ANALÝZA KOMUNIKAČNÍCH STRATEGIÍ V POŘADU INTERVIEW ČT24
Anna SITTOVÁ -
Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení
Anna Horňáková -
Analýza komunikační strategie společnosti Livesport a návrh na její vylepšení
Jakub Rožboud -
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia -
Analýza komunikační strategie firmy Coca-Cola v České republice
Ondřej Slivka