Bc. Markéta HAVLÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Corporate identity penzionu Lion

Corporate identity-penzion Lion
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zpracování Corporate identity penzionu Lion na základě získaných znalostí z teorie public relations a marketingových komunikací. Díky teoretickým znalostem dané problematiky a podkladům získaných během vypracování projektu filozofie firmy, jsem se je snažila definovat (zalezitosti Corporatni identity ?) na konkrétních případech Penzionu Lion. Dále se ve své práci zabývám …more
Abstract:
The main goal of this dissertation is an elaboration of Corporate identity of a family hotel Lion. The theories of public relations and marketing communication provided a knowledge base for this work. Owing to theoretical knowledge of the given topic and background data, earned by disposing of the firm{\crq}s philosophy project, I have attempted to define the issues of the hotel`s Corporate identity …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier: 4798

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HAVLÍKOVÁ, Markéta. Corporate identity penzionu Lion. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.