Corporate identity penzionu Lion – Bc. Markéta HAVLÍKOVÁ
Bc. Markéta HAVLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Corporate identity penzionu Lion
Corporate identity-penzion Lion
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je zpracování Corporate identity penzionu Lion na základě získaných znalostí z teorie public relations a marketingových komunikací. Díky teoretickým znalostem dané problematiky a podkladům získaných během vypracování projektu filozofie firmy, jsem se je snažila definovat (zalezitosti Corporatni identity ?) na konkrétních případech Penzionu Lion. Dále se ve své práci zabývám …viacAbstract:
The main goal of this dissertation is an elaboration of Corporate identity of a family hotel Lion. The theories of public relations and marketing communication provided a knowledge base for this work. Owing to theoretical knowledge of the given topic and background data, earned by disposing of the firm{\crq}s philosophy project, I have attempted to define the issues of the hotel`s Corporate identity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zverejniť od: 12. 5. 2008
Identifikátor:
4798
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLÍKOVÁ, Markéta. Corporate identity penzionu Lion. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
Nina Domash -
Analýza využití komunikačních strategií při rozvoji řeči u dítěte
Lucie Masaříková -
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Jan Singer -
ANALÝZA KOMUNIKAČNÍCH STRATEGIÍ V POŘADU INTERVIEW ČT24
Anna SITTOVÁ -
Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení
Anna Horňáková -
Analýza komunikační strategie společnosti Livesport a návrh na její vylepšení
Jakub Rožboud -
Analýza komunikační strategie firmy Coca-Cola v České republice
Ondřej Slivka -
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia