Marek Mach

Bachelor's thesis

Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA

Online Advertising of Construction Fair STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Abstract:
Cílem této práce je propagovat veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA 2017 na internetu, konkrétně na platformě Skliku společnosti Seznam.cz, na Facebooku a na samotných webových stránkách společnosti ZLÍNEXPO. Teoretická část bude obsahovat marketingový a komunikační mix zaměřený na online reklamu. 2. kapitola bude zaměřena na veletrhy. Následující kapitoly budou zaměřeny a online reklamu, konkrétně …more
Abstract:
The aim of this work is to promote the construction fair STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA 2017 on the Internet, specifically via the Sklik platform, on Facebook and on the ZLÍNEXPO's website. The theoretical part will include marketing and communication mix focused on online advertising. Chapter 2 will focus on fairs. Following chapters will focus on online advertising, concretely via the Sklik, Facebook …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mach, Marek. Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA . Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing