Štěstí na prodej - význam působení marketingových komunikací na představy o štěstí – Ing. Martin Práger
Ing. Martin Práger
Bakalářská práce
Štěstí na prodej - význam působení marketingových komunikací na představy o štěstí
Happiness for sale - impact of marketing communications on human idea of happiness
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou a definováním pojmu štěstí a snaží se odpovědět na otázku, jak lze dosáhnout štěstí, a jestli je tento stav trvalý, nebo dočasný. Pozornost věnuji vymezení a odlišení pojmů životní styl, životní sloh, životní způsob. Zabývám se také popisem a typickými rysy postmoderní doby, jak ji ve svých dílech interpretuje především Z. Bauman. V neposlední řadě se věnuji …víceAbstract:
This thesis deals with the characteristic and definition of happiness and aims to answer the question, how we can reach the happiness and if this state is eternal or temporary. Attention is also given to determination and distinguishing of different meaning of life style, in the intentions of Czech language. I am also focusing on description of typical attributes of Post-modern age based on theories …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qw05j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hédonismus jako životní styl v podmínkách pozdní modernity
Kateřina Hrdonková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová