Jakub Trübenekr
Bachelor's thesis
Multilevel marketing
Multilevel marketing
Abstract:
Práce se zaměřuje na seznámení se vznikem, vývojem a současnou podobou multilevel marketingu v rámci firmy Amway, corp. V praktické části se věnuje zásadám budování distributorské sítě. V závěru autor popisuje vlastní zkušenosti a zhodnocuje perspektivu síťového marketingu.Abstract:
This study introduces the origin, futher development and the recent form of multilevel marketing within Amway, corp. The author also describes fundamentals for building a distributor network. There is author's experiences and evaluation of the future of networking in the end.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20149
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2010
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Dagmar Skokanová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20149
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Multilevel marketing společnosti Amway
Markéta Drozdková -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Nové trendy uplatnění MLM ve společnosti Amway
Veronika Kopáčková -
Multi-level marketing
Michal Plzák -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Analýza strategie síťového marketingu ve firmě Amway
Petr Hynšt -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ