Jakub Trübenekr

Bachelor's thesis

Multilevel marketing

Multilevel marketing
Abstract:
Práce se zaměřuje na seznámení se vznikem, vývojem a současnou podobou multilevel marketingu v rámci firmy Amway, corp. V praktické části se věnuje zásadám budování distributorské sítě. V závěru autor popisuje vlastní zkušenosti a zhodnocuje perspektivu síťového marketingu.
Abstract:
This study introduces the origin, futher development and the recent form of multilevel marketing within Amway, corp. The author also describes fundamentals for building a distributor network. There is author's experiences and evaluation of the future of networking in the end.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2010
  • Supervisor: Jana Boučková
  • Reader: Dagmar Skokanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20149

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management