Michael Fafílek
Bachelor's thesis
Analýza konkurenčního prostředí firmy XY
Analysis of Competitive Environment of Company XY
Abstract:
Cílem bakalářské práce je udělat analýzu konkurenčního prostředí firmy XY. Teoretická část bakalářské práce se zabývá základními pojmy ohledně konkurence, SWOT analýzy a Porterově analýze pěti konkurenčních sil. Praktická část bakalářské práce se bude zabývat analýzou konkurenčního prostředí firmy. Dále se bude zabývat maloobchodními konkurenty, největšími velkoobchodními konkurenty a největšími e …moreAbstract:
The objective of the bachelor thesis is analysis of competitive environment of the company XY. The theoretical part deals with basic concepts of competition, the SWOT analysis and Porter's five forces analysis. The pracical part deals with analysis of competitive environment of the company. Further there will deal with retail competitors, the biggest wholesale competitors and the biggest e-shops. Further …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fafílek, Michael. Analýza konkurenčního prostředí firmy XY. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Význam a využití SWOT analýzy pro vybranou firmu
Zdeňka FORMÁNKOVÁ -
SWOT analýza společnosti ZDV Krchleby
Jan Kristek