Zvýšení prodeje internetového obchodu za pomocí aplikace SEO a marketingových online nástrojů – Filip Šimon
Filip Šimon
Bakalářská práce
Zvýšení prodeje internetového obchodu za pomocí aplikace SEO a marketingových online nástrojů
Sales increase of the concrete internet shop with using SEO and other market online tools
Anotace:
Tato bakalářská práce má za hlavní cíl zvýšení prodeje konkrétního internetového obchodu za pomocí aplikace SEO a ostatních online marketingových nástrojů. Práce se proto zabývá problematikou optimalizace pro vyhledávače, online propagací pomocí PPC kampaní a zhodnocení výsledků, kterých bylo dosaženo v prodeji.Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to increase sales in concrete internet shop which is called fotoebook.cz. This aim we want to achieve with using SEO and other market online tools on the internet like email marketing and PPC campaign. The thesis focuses on the right optimization of the web, creation PPC campaign and evaluation of results that were achieved in sales.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stratos Zerdaloglu
- Oponent: Ivo Vyskočil, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMON, Filip. \textit{Zvýšení prodeje internetového obchodu za pomocí aplikace SEO a~marketingových online nástrojů}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ayyj2a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva