Analysis of the marketing communications and strategy of Contours fitness – Jonáš Merta
Jonáš Merta
Diplomová práce
Analysis of the marketing communications and strategy of Contours fitness
Analýza marketingové komunikace a strategie Fitness Contours
Anotace:
Diplomová práce analyzuje za využití teoretických poznatků marketingovou komunikaci mikropodniku fitness Contours. Cílem práce je popis a analýza jednotlivých komunikačních nástrojů pohledem marketingové teorie. Na základě situačních analýz práce hodnotí efektivitu komunikačního mixu a navrhuje možná opatření vhodná pro jeho optimalizaci. Výstupem práce je důkladně popsaný komunikační mix zkoumané …víceAbstract:
The thesis analyzes marketing communication of Contours fitness by using theoretical background. The aim of the thesis is theoretical description and analysis of communication tools. Based on situational analysis the thesis evaluates the effectivness of communication mix and suggest measures to its optimalization. The outcome of the thesis is theoretical description of communication mix of the company …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34546
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Jiří Hochman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34546
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Ho -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará -
Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů
Michaela Eliášová -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Marketingová komunikace v nových médiích
Martin Svetlík -
Principy efektivní komunikace
Erika Pluskalová -
Efektivní komunikace a její význam pro řízení
Dana Vrablová -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh