Lucie Radačovská

Diplomová práce

Strategické řízení značky

Strategic brand management
Anotace:
Budování značky je dlouhodobý a náročný proces, v průběhu kterého se marketéři potýkají s řadou výzev a překážek. Tento proces lze nazvat strategické řízení značky. Tématem diplomové práce je strategické řízení značky. Cílem práce je definovat a analyzovat zvolenou značku z pohledu marketingových komunikací a zaměřit se na znalost značky. Na základě teoretických poznatků a výsledků výzkumného šetření …více
Abstract:
Brand building is a long and challenging process in which marketers face a range of challenges and obstacles. This process can be called strategic brand management. The topic of this thesis is strategic brand management. The aim of the thesis is to define and analyse the selected corporate brand from the point of view of marketing communications and to focus on brand awareness. Recommendations are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2019
  • Vedoucí: Kamila Matysová
  • Oponent: Vladimíra Khelerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78185

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod