Kateřina Nevrlá

Diplomová práce

Marketingová studie vybrané destinace

Marketing Study of Tourist Destination
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Praha a jejím cílem je analýza a zhodnocení potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu v Praze a jeho využití v marketingu Prahy jako destinace cestovního ruchu. Práce seznamuje se základními pojmy marketingu destinace cestovního ruchu - definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán …více
Abstract:
The thesis is devoted to marketing study of the tourist destination Prague and its aim is to analyze and evaluate the potential of tourism development in Prague and its utilization in marketing of Prague as a tourist destination. It defines basic terms about destination marketing - marketing analysis, market segmentation, marketing strategy, marketing mix and implementation plan together with the control …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Liběna Jarolímková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32406

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch