Vnímané bariéry v používání digitálních technologií u učitelů základních škol – Bc. Matěj Prát
Bc. Matěj Prát
Bachelor's thesis
Vnímané bariéry v používání digitálních technologií u učitelů základních škol
Perceived barriers in the use of digital technologies among primary school teachers
Anotácia:
Tato práce se zabývá bariérami v integraci digitálních technologií do výuky u učitelů základních škol, přičemž si za cíl klade identifikaci jednotlivých bariér, jejich popis a návrh možných řešení k jejich překonání. V první kapitole teoretické části jsou popsány digitální technologie. Je vysvětlena jejich historie, a poté je popsána jejich role ve vzdělávání, načež je rozvedena problematika samotné …viacAbstract:
Tato práce se zabývá bariérami v integraci digitálních technologií do výuky u učitelů základních škol, přičemž si za cíl klade identifikaci jednotlivých bariér, jejich popis a návrh možných řešení k jejich překonání. V první kapitole teoretické části jsou popsány digitální technologie. Je vysvětlena jejich historie, a poté je popsána jejich role ve vzdělávání, načež je rozvedena problematika samotné …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kjwef/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivo Rozmahel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Digital Technologies in Education
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie v práci učitele na 2. stupni základní školy
Dominik MICHALEC -
Digitální technologie a jejich role na základní škole
Filip HERYNEK -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Inkluzivní vzdělávání a integrace ukrajinských žáků na prvním stupni základních škol
Vendula Fraňková -
Vzdělávání a integrace žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách v České republice
Kateřina Zajícová