The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale – Simona ČÍPOVÁ
Simona ČÍPOVÁ
Bachelor's thesis
The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale
The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale
Abstract:
This bachelor thesis deals with persuasive linguistic techniques used by two cosmetic companies, Mary Kay and TianDe, focused on direct sale. The aim of the thesis is to identify characteristic morpho-syntactic structures and lexical choices the companies make on their respective official websites to gain new sellers. The compiled corpora are analyzed utilizing M.A.K. Halliday's systemic functional …viacAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá persvazivními jazykovými metodami firem Mary Kay a TianDe zaměřených na přímý prodej. Cílem práce je identifikovat charakteristické morfosyntaktické struktury a lexikální prostředky, které tyto společnosti využívají na svých oficiálních webových stránkách k získání nových prodejců. Sestavené korpusy jsou analyzovány na základě systémové funkční gramatiky M.A.K. Hallidaye …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČÍPOVÁ, Simona. The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
English Philology / English Philology
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie firmy Prague Language Institut s.r.o.
Ekaterina Babenko -
Jazykové vzdělání Čechů z pohledu zaměstnavatele firmy Actum, s.r.o.
Kateřina Pilátová -
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Jazyková škola B-WISE s.r.o.
Lucie HLUŠTÍKOVÁ -
Analýza postavení firmy na trhu jazykového vzdělávání
Pavla Neoralová -
Hodnocení a stimulace zaměstnanců firmy
Angsagan Dauletbekova -
Persvaze a její prostředky v současné marketingové komunikaci
Lucie Hampejsová -
Prostředky persvaze v předvolebních kampaních
Eliška Škorpíková -
Prostředky persvaze v současném politickém diskurzu
Kristýna Březovská