Výzkum nákupního chování spotřebitele – Lucie Hašková
Lucie Hašková
Bakalářská práce
Výzkum nákupního chování spotřebitele
Consumer behavior research
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem chování českého spotřebitele při nakupování vánočních dárků. Cílem práce je charakterizovat nákupní chování spotřebitelů v Praze při nakupování dárků a zároveň spotřební chování různých věkových a sociálních skupin, rovněž i rozdíl mezi muži a ženami.Abstract:
The major part of this work is a consumer behavior research in process of buying christmas presents. The goal of this work is to describe a consumer behavior of Prague's customers in process of buying christmas presents, also describe a a consumer behavior of different age and social groups, as well as the difference between men and women.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25590
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25590
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Vliv dětí na nákupní chování rodiny
Kateřina Martínková -
Analýza stylistických prostředků užívaných v inzerci z důvodu většího účinku na spotřebitele
Milada Haasová -
Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu
Claudia Žitňáková