Marketingové komunikace Quasars Ensemble – Bc. Zuzana VINKLÁRKOVÁ
Bc. Zuzana VINKLÁRKOVÁ
Diplomová práce
Marketingové komunikace Quasars Ensemble
Marketing Communications of Quasars Ensemble
Anotace:
Diplomová práce v teoretické části shrnuje poznatky z oblasti art marketingu a marketin-gových komunikací neziskových organizací pohybujících se na hudebním trhu. V praktické části se podrobně věnuje marketingovým komunikacím občanského sdružení QUASARS v souvislosti s vedením Quasars Ensemble a jeho pozicí na slovenském a evropském trhu. Marketingový výzkum je postaven také na hloubkových dotaznících …víceAbstract:
In its theoretical part, this thesis summarizes knowledge from art marketing and marketing communications of non-governmental organizations being active on music market. Practical part deals in detail with marketing communications of non-profit organization QUASARS in connection with Quasars Ensemble management and its position on Slovak and European markets. Marketing research is also based on in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VINKLÁRKOVÁ, Zuzana. Marketingové komunikace Quasars Ensemble. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Občanské sdružení z hlediska marketingové komunikace
Lucie Radvanovská -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Johana Houbová -
Marketingová komunikace občanského sdružení DOST!
Petr Černý -
Marketingová komunikace v občanském sdružení PROSAZ
Iveta Pešková -
Hodnocení marketingové komunikace pro občanské sdružení TJ Sokol Dobřichovice
Alžběta Kučerová -
Návrh marketingové komunikace pro občanské sdružení
Zuzana Procházková -
Marketingová komunikace art kavárny
Miroslav Kaleta