Vztah s žáky jako jeden z faktorů ovlivňujících well-being u začínajících učitelů – Bc. Darina Leitnerová
Bc. Darina Leitnerová
Diplomová práce
Vztah s žáky jako jeden z faktorů ovlivňujících well-being u začínajících učitelů
The relationship with students as one of the factors influencing wellbeing of novice teachers
Anotace:
Diplomová práce „Vztah s žáky jako jeden z faktorů ovlivňujících well-being u začínajících učitelů“ pojednává o vlivu vztahu s žáky na život začínajícího učitele. Přináší fakta o spokojenosti začínajících učitelů se svým životem, o jejich pohledu na svůj život, na sebe a vztah s žáky. Opírá se o data z projektu GAČR Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů (GA15 …víceAbstract:
Diploma thesis of "The relationship with the students as one of the factors influencing wellbeing of novice teachers" discusses the influence of the relationship with the pupils on the life of novice teachers. Brings the facts about beginning teachers ' satisfaction with their lives, about their perspective on your life, and the relationship with students. It draws on data from the project GAČR How …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vtq6i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Zavádění hodnocení podporujícího učení studentem učitelství v průběhu jeho pedagogické praxe
Patrik Langr -
Problematika začínajících učitelů v počátcích jejich praxe
Petra KRÝSMANOVÁ -
Pedagogická praxe z perspektivy studentek Anglického jazyka a literatury
Gabriela Řihánková -
VSTUP DO PRAXE OČIMA ZAČÍNAJÍCÍCH UČITELŮ PRVNÍHO STUPNĚ ZŠ NA ROKYCANSKU
Jitka ZÍBAROVÁ -
Vliv asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě s žákem s ADHD
Barbora LICKOVÁ -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová